21 Januari 2009

by - 4:12 PTG

Today I want to start writing in English.Although I'm writing in English but I will always translate all my words to Bahasa.God willing.

Today I'm going to school like usual but today I feel very happy,as happy as a king.I dont know why and I want to know why.Truly my english is not good so I'm sorry for my English.

In the morning I went to school.My leg still feel sick till today.At school,I studied like everyday but today my school had been attacked by ulat bulu(wolly-bear).It sounds weird right?I dont know what the hell was going on?Never mind.



Today I cant found her,I'm really missed with her.Probably she is not going to school or she is avoiding from me,I dont think so and I dont mind it.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mulai hari ini aku akan mula menulis laman ini dalam dwibahasa.Jangan risau,insyaallah aku akan sedaya upaya dalam mengalih bahasa.

Hari ini aku ke sekolah seperti biasa tetapi hari ini aku berasa sungguh gembira.Pada pagi yang mulia hari ini aku ke sekolah membawa kakiku yang masih sakit sehingga kini.Di sekolah,seperti biasa aku menghadapi proses pengajaran dan pembelajaran.Apa yang lucu hari ini,semasa cikgu sedang asyik mengajar secara tiba-tiba satu pengumuman diumumkan.

"Semua pelajar tidak dibenarkan ke belakang blok D dan di bangunan KH kerana ada...serangan ulat bulu"katanya.

Aku hanya tergelak dengan pengumuman yang dibuat itu.

You May Also Like

0 Bekas Tapak Kaki Pengembara