29 Disember 2008

by - 10:26 PG



Pagi-pagi aku sarapan hotdog,roti.Hari ini mungkin menyeronokkan.Selepas sarapan,aku pun main internet hingga petang hari

Pada malamnya pula,Mama menyuruhku menyusun atur semula rak bukuku.Terasa malas,berat hati,kaki dan tanganku untuk mengemasnya.Namun apakan daya kerana arahan itu daripada ibu sendiri.

Inilah rupa rak bukuku separuh kemas.Rak buku ini masih lagi belum siap dikemaskan.

bersepah...itulah yang dapat aku tanggapkan ketika mengemas rak tersebut

Rupa-rupanya,inilah yang aku simpan selama ini.

Bukuku sebelum dihias dengan baik.

Walaupun sudah dikemas dan dihias,bahagian bukuku masih belum kelihatan cantik dan kemas.

Aku menunjukkan resit atau bukti pembayaran buku tulisku.


p/s:gambar penulis pun nak kena juga ditepek pada catatan ini.

You May Also Like

0 Bekas Tapak Kaki Pengembara