13 Disember 2008

by - 1:26 PTG


Online Users


Hari ini aku pergi ke satu majlis perkahwinan di Kota Masai.Sebenarnya aku ialah sepupu kepada pengantin perempuan tersebut.

13 Disember 2008 merupakan hari bersejarah bagi pasangan ini.Hari ini merupakan hari perkahwinan mereka.


Semasa asyik menangkap gambar tiba-tiba sebuah pasu bunga terjatuh kerana dilanggar oleh seorang budak kecil sedang bermain kejar-kejar.

meriah...itulah yang dapat saya gambarkan tentang majlis walimatulurus ini

Gambar menunjukkan mereka bersiap bagi upacara memotong kek.Malangnya,gambar mereka sedang memotong kek tidak dapat aku ambil kerana aku menghadapi sedikit masalah taknikal

Pada masa ini,pasangan bahagia tersebut sedang duduk semeja dengan saudara mara bagi upacara makan damai.

beberapa keping gambar ibu kepada pengantin perempuan.

mesra...itulah yang dapat saya tanggapkan tentang ibu kepada pengantin tersebut sedang melayan tetamu

Kelihatan seorang penyanyi sedang menyanyikan sebuah lagu rock.Beliau mempunyai suara yang sangat sedap.

Seorang lelaki berbaju melayu tersebut merupakan bapa kepada pengantin wanita.





































Sekian beberapa keping gambar yang dapat saya tangkap pada majlis perkahwinan yang meriah ini.

SAYA MENDOAKAN AGAR PASANGAN INI KEKAL BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT..

SELAMAT PENGANTIN BARU...:}

You May Also Like

0 Bekas Tapak Kaki Pengembara