Isnin, 10 November 2008

7 November 2008

Hari ini merupakan hari terakhir persekolahan.Inilah hari yang agak sedih bagi aku kerana pada hari ini ialah hari terakhir aku dapat melihat wajah jelita gadis comel yang menjadi pujaan hatiku namun malangnya hari ini si dia tidak dapat kucari.Kemungkinan dia dah balik ke rumah semalam atau pagi tadi.Hasratku untuk meluahkan isi hatiku juga tidak kesampaian.Pada hari ini aku berazam untuk mengubah sikapku.Tak apalah mungkin tahun depan aku akan jumpa dia.Aku fikir hari ini aku nak minta maaf kepada semua pelajar perempuan asrama secara berseorangan atas kesalahan aku masa asrama terputus bekalan elektrik tapi aku tak ada keberanian.Apa pun aku akan cari ikhtiar lain.

Tak apalah kita tinggalkan cerita sedih,ni aku bagi senarai gambar hari terakhir persekolahan.

Kegembiraan Hairul setelah mendapat tahu bahawa dia dapat tempat kedua dalam peperiksaan akhir tahun

Apabila penat dia akan keluar dari meja.

Ni gambar candid sikit

Hanif...Hairul

NI Pacak sedang membaiki sinki makmal...chewah

Halida[Jawa]...Faez[PACAK]

Ketika berada di kolam ikan

Faraheen[Affin]...Faez[Pacak]
Ketika berganbar dengan bakal Ketua Puteri UMNO Bahagian Pontian
Kenapalah gambar ni senget...

Sebenarnya kami semua berada di kolam ikan kerana diarah oleh Tuan Fouzi Bin Sailan.Beliau menyuruh kami semua menangkap dua ekor ikan puyu atas urusan peribadi[LU PIKIR LA SENDIRI].

Firdaus[Daus]...Hanif[Anep]

Ni gambar tak sengaja diambil

Aksi Syukur sedang menangkap ikan dengan gaya geli-geli

Ni la Cikgu Mazlah

Dia lagi

Dia lagi

dan terus dia lagi

Ni dah kenapa? Kesian aku tengok kau Jawa

Kenapalah budak ni ambil gambar terbalik?Kan dah susah dah..Kepada semua pelawat,jangan salahkan penulis jika anda didapati teleng

Cikgu Mazlah...Faez[Pacak]

Lu Pikir La Sendiri

Suka hatilah asalkan koma bahagia

Syahidah[Sya..]

Niza

Niza...Hanif[Anep]

Hanif[Anep]...Syahidah[Sya..]

Baris belakangdari kiri:Ahmad[C***N*].Hanif[Anep],Rahimah[Imah],Cikgu Mazlah,Hafizah[Fiza]
Baris depan dari kiri:Saffa,Niza,Faez[Pacak],Saipul[Ipul]

Cikgu Mazlah...Arif

Sya.. Syok sendiri(jgn mare)

Niza...Faez[Pacak]

Sya...PacaK

Amira[Amy]...Halida[Jawa]...Ezyan[Yan]

p/s:muka Amy ni ada iras-iras muka Maira lah.

Tiada ulasan: