Jumaat, 7 November 2008

6 November 2008

Terdapat bermacam-macam cerita yang ingin Pacak ceritakan pada semua pelawat BLOG ini.Pacak pun tak tahu macam mana nak mula.Baiklah Pacak ceritakan waktu pergi sekolah.Pacak seperti biasa ke sekolah dengan berbasikal.Sampai sahaja di sekolah Pacak terus duduk dan tertanya"Kata jamuan mula pukul 12".Pacak dah lapar,bayangkanlah sejak sarapan Pacak belum makan lagi tahu.Rupa-rupanya pukul 12 baru nak berkemas.



Ini ialah gambar idola rock sekolah dan juga merupakan bakal atlet negara serbaboleh,NUR HAFIZAH BTE RAHMAT dengan aksinya sedang memotong buah tembikai.Pada mulanya Ain yang memotong buah tembikai tu tapi Hafizah marah kerana Ain memotong buah tembikai tu dengan cara yang salah.







ksi Saipul yang sedang meniup belon dan menganggu mereka yang sedang menyiapkan persediaan.Nampak tak kepala bulat di sebalik belon tu.Itu sebenarnya Ahmad yang sedang menyiapkan belon untuk dibuat sesuatu yang tidak berapa senonoh tapi seronok.








Insan yang kurus bernama Ain ni sedang menyediakan mee sup.Boleh tahan rasa mee sup dia tu.











Inilah hasil potongan buah yang dipotong oleh Ain.

Ini saja gambar yang dapat di ambil.Selepas itu kami semua pergi ke dewan untuk mendengar taklimat dari Puan Loh.Walaupun perutku sudah lapar namun imanku tetap kuat(chewah)...Selepas mendengar taklimat,kami semua terus solat dan terus ke kelas untk menikmati hidangan..Terdapat bermacam-macam gelagat.


Faez[PacaK]...Farhan[Kechik]

Penat lah aku nak tulis nama sengsorang

Ni budak perempuan

Ipul...Faizul[Arab]

Aksi pelajar perempuan sedang menikmati juadah

Yang ni aku pelik sikit.Kenapa dia beria-ia nak bawakan beg aku kemana-mana

Cikgu Nazura

Dapat lagi

Lagi

Kenaplah budak ni main belon...kalau terkena kepala aku kan susah

Farhan...

Imah...Saffa

Pacak...Ipul

Minda Sahnilla yang lebih dikenali sebagai Kepala Otak...jgn marah

Ipul

Faraheen[Affin]...Syukur[Alun]
Orang kuat Barisan Nasional dan UMNO di dalam kelas 2KRKII

Pacak..Anep

candid sikit






















































Tiada ulasan: